rulururu

post mászkálós hétvége

April 14th, 2009

Filed under: Kirándulás,Napi fájdalom — AndrewBoy @ 12:26 pm

Péntek este lementünk Kisorosziba, csak úgy, mert csak úgy jól esett. Romantikázva távol a város zajábtól. A Ráczfogadónak a Kataház részlegében kaptunk szobát, ami egyébként nagyon pöpec kis lakrész, potom 4 papírért teljesen igényes szobát lehet kapni. A környék szép, nyugodt, csendes, sokan nem laknak arra és zsák falu, tehát keresztbe menő forgalom nincs. Nemsokára ismét focus találkozó lesz ott, május közepén, mint már korábban párszor, szóval kellemes jó hely, ajánlom mindenkinek.

A péntek éjszakai romantikázás után szombaton már reggel 7kor indulásban voltunk, már így is késésben, mert kirándulásra kellett sietni. Két falat kaja és egy fürcsi után már robogtunk is az m7 agip kúthoz, hogy találkozzunk a többiekkel. Csesznekre mentünk (erről mindig villám géza jut eszembe, műfaszt a kéményre!), várlátogatás, majd keresztbe a völgyön le a patakig, utána kis vonatozással fel vinyére, majd a csapat kettévált, egyik fele vissza a patakmentén extra kirándulása, másik kis kerülőúton vissza a kocsihoz a vár alá. A kerülőút lényege az volt, hogy nincs benne emelkedő, kb fél km-mel hosszabb, de nem kell hegyet mászni. Elkurtam. Csúnyán, benéztem a patakon való áthaladást és sikerült a hegyen a tető mellett átjönni, sebaj, 491 méterre felmentünk és utána szépen lementünk. Csóri kutya az utolsó 200 métert már nem akarta bírni, de hősiesen kisétálta magát. A lányok is bírták (respect) én büszke lennék a helyükben, hogy ennyit lenyomtam, gond nélkül. Aztán hallották, hogy ez light túra volt….

Húsvét reggel szokásos locsolkodás a szűk családi körben, aztán kuzinomért kimentem a reptérre, mert hát szegény Jerseyből jön és az ugye messze van. Este kellemes bebaszás a Ráday utcában, majd sofőr szolgálattal haza, hmm. Alig drágább mint a taxi, a kocsi adott, odafele lehet menni kocsival, hazafele meg így megéri szerintem. 3000 körül lett volna a taxi jattal, ez 4400 volt jattal. Szóval eltelt a húsvét hétvége. Jó volt!