rulururu

post ballagási csokor

April 30th, 2009

Filed under: Vicces — AndrewBoy @ 12:51 pm

Ma lőttem a váci úton. Ezt még egy csokor fűvel lehetett volna überelni:)

post hill 364

April 29th, 2009

Filed under: Mozi,Napi fájdalom,Sunk (in) thoughts,Vicces — AndrewBoy @ 5:33 pm

Walter: Donny was a good bowler, and a good man. He was one of us. He was a man who loved the outdoors… and bowling, and as a surfer he explored the beaches of Southern California, from La Jolla to Leo Carrillo and… up to… Pismo. He died, like so many young men of his generation, he died before his time. In your wisdom, Lord, you took him, as you took so many bright flowering young men at Khe Sanh, at Langdok, at Hill 364. These young men gave their lives. And so would Donny. Donny, who loved bowling. And so, Theodore Donald Karabotsos, in accordance with what we think your dying wishes might well have been, we commit your final mortal remains to the bosom of the Pacific Ocean, which you loved so well. Good night, sweet prince.

Dude: God damn you Walter! You fuckin’ asshole! Everything’s a fuckin’ travesty with you, man! And what was all that shit about Vietnam? What the FUCK, has anything got to do with Vietnam? What the fuck are you talking about?

post na elmész a picsába…

April 28th, 2009

Filed under: IT,Links — AndrewBoy @ 2:07 pm

Kína már nem csak koppint, tovább fejleszt. Sok jó kínai cuccal lehet találkozni. Persze minőségben még nem a legjobbak, viszont egyre ötletesebb cuccokat találnak ki. Mobil amivel tv-t lehet nézni, érintő képernyő, videó kamera, fényképező, internet, email, sms és persze elmaradhatatlan kellék a férfiaknak, borotva. Ó, basszák meg.

katt a részletekért!

post gyors és tomboló

April 28th, 2009

Filed under: Auto-motor,Mozi — AndrewBoy @ 8:40 am

Megtekintést nyert a film. Ritka, hogy valaminek ilyen gyorsan lesz 4 része és nagyjából mind sikeresnek mondható az első rész után. Persze itt most az emelt a fényen, hogy az első részben lévő eredeti színészek a hagyományoknak megfelelően szerepelnek a filmben. Tehát az eredeti banda felosztása ugyanaz, lopnak ahogy kell vin dieselék addig paul walker fbi nyomozóként futkározik a rossz után.

Persze a történet egyszerű, néhány csavarral fűszerezve. Dom és csapata lopja a benzint a középamerikai szigetvilágban, aztán túl forró lett a talaj és irány valahova máshová. Közben LA-ben egy maffiát üldöz Brian akit sokadszorra marasztalnak el, mert csak romeltakarítás van az akciói után, de eredmény alig van. A két történet ott fűződik össze, hogy a maffia vezért megöli Dom barátnőjét Lettyt. Na így találkozik Brian és Dom, és együtt mennek a maffia után. Persze Dom most wanted és Briannak fel kellene adni, de kis vívódás után úgy dönt, hogy együtt némi rivalizálással ugranak neki a maffiának, akik pont sofőröket keresnek.

hatból az egyik álmom

Az autós jelenetek megszokottan jók, szép a CGI, jól vannak a jelenetek megcsinálva. Ismételten van skyline gtr vs v8 kompresszor csata és persze az amerikai gép kerekedik felül némi trükkel:) Van üldözés alagútban, úttalan utakon, sivatagban, aszfalton. Itt már kevésbé mentek rá a részletekre az autókkal kapcsolatban (amúgyis ezeket sosem sikerül normálisan lefordítani és csak pislog az ember mikor szinkronnal/felirattal néz meg egy ilyen filmet, pl discoveryn az overhaulin’ műsorban hatalmas félrefordítások szoktak lenni az alkatrészek terén).

75% akció és 25% érzelem a film. De nem ennyire látványos a két vonal, kellemes és jó szórakozást nyújt, igazi popcorn mozit csináltak ami inkább akciófilm, mint autós baromságokat üvöltöző szereplőkből áll. Nekem tetszett a film, de annyira nem, hogy ezt várjam majd pár év múlva a tv-ben, ha adni fogják. Bátran ajánlom Saimonsaisnek is, persze nem moziban:P Lehet viszont egyáltalán nem érdekli őt, mert mióta motorozik már a bringájára is gyászosan gondol;]

post songoku bukása

Filed under: Mozi — AndrewBoy @ 7:11 pm

Sikerült eljutnom oda, hogy mengézem a filmet. Kb nem vártam tőle sokat, de azért egy csihipuhis, némi cgivel megfűzerezett levegőben repkedős verekedéseket elvártam volna. A film kb 1 és negyed óra, ami egy igen hosszú rajzfilm sorozat után nagyon rövidnek tűnik. Lényegében arról van szó, hogy Goku senior középiskolás és a bulizós korszakban van / lenne. Bulizás és csajozás helyett persze nagyapjával edz minden nap, aki születésnapjára egy sárkánygömböt ad neki, elmondja a legendát is hozzá, hogy ezzel győzték le sok ezer évvel ezelőt a gonoszt. A sztoriban még szerepet játszik az is, hogy Goku különleges (csillagharcos, földönkívüli ugye a rajzfilm szerint, ez itt csak később derül ki, de nem csillagharcosként, csak a nagy szőrös majomként van ábrázolva).

A film kb ott kezd el felpörögni, hogy Goku egy bulin kiprovokálja, hogy belekössenek, persze ő nem üthet vissza, csak elugrik az ütések elől. A nagydarab srácok így magukban tesznek kárt. Kiderül, hogy Csicsi is harcművész, etc. Lényeg, hogy jön a nagy ellenség és gyűjti be a sárkánygömböket, itt lép be a képbe Burma akiéktől is szintén elloptak egyet. Hárman indulnak el Csicsivel és Burmával, Jamcsát menetközben veszik magukhoz, aki egy útszéli rablóként tűnik fel a filmben. Csellel ellopják tőlük a meglévő gömböket. Burma gömbradarjával persze utánuk mennek és a végén megy egy kis fight. Egy kezemen meg tudom számolni sajnos, hogy mennyi jó verekedés van a filmben. Hatalmas csalódás. Nem vártam sokat. De ez tényleg botrányos. Az előzetesben minden benne volt és azon kívül más nincs a filmben. Osztályozni? 10/3 max. De tényleg max, mert végigtudtam nézni megszakítás nélkül.

post szelíd paripa hátán :)

Filed under: Auto-motor,News — AndrewBoy @ 7:02 pm

Vasárnap reggel tíz. M5-s mellett, autókereskedések mögött tanpálya. Megjelenünk, kész a kreszvizsga, szeretnénk rutint gyakorolni. Egésznap motoroztunk, kis 125tel kezdtük, majd 400-on mentünk már délután és gyakoroltuk a dolgokat. Eleinte nagyon furva volt, nyomtam a hátsó féket, ha gázt akartam adni, de kb 2-3 óra alatt teljesen megszoktam, hogy itt más a kezelés és csak ritkán sikerült totál baromságokat csinálni. A motorozás jó, a motorozás szép. Jövőhéten még gyakorlás vasárnap, utána jövőhét csütörtökön rutinvizsga. Már csak a gyakorlásért érdemes lesz megint egy teli vasárnapot végigmotorozni. A bal kezem a kuplungtól kicsit elfáradt, de azonkívül más extrém fájdalmak nincsenek. Lassan remélem elhangzik majd kirándulások előtt a kiáltás: Paripára fel!

post tiszató, tiszató…. replay

Filed under: Kirándulás,Napi fájdalom — AndrewBoy @ 7:01 pm

Péntek du már tudtuk, indulni kell. Irány a tiszató, Saimonsaisék weekendháza. Péntek du fél 6kor felszedem Saimonsaist aki visít, hogy nincs wifi a városban még megyünk át, mert neki a bringabolt címe azonnal kell, mert csak ott van olyan országuti külső ami neki kell. A bolt helyét kb tudtuk, így egy wifizés erejéig hazalátogattunk, hogy a pontos címet megnézzük. Na ilyenkor jönne jól a rendes 3G-s net, mert akkor szinte bárhol, bármikor lehetne netelni.

A külsők vásárlása után a lidlbe tettünk látogatást aholis bevásároltunk. Hús, paradicsom, paprika, ubi és egyéb kellékek. Gyorsan befejeztük a vásárlást, majd nálunk várkoztunk. Persze Atilllla csak fél 9re ért oda, de azonnal indultunk. Az út jól telt, mint szokott, 2 sör után már visítottunk Atilllla beszólásain. Líra amit elő tud ilyenkor adni. Este még kis dumálás és poénkodás, főzés ezerrel, mert éhes a banda, pulykamell csíkok mustáros hagymás pirosaranyos mázban. Úgy néztem, hogy a társaság szépen falta, csak sok volt a közel 1,4 kiló hús hármunknak. A paradicsomos, ubis, paprikás saláta persze elfogyott. Atilllla hazavitte a maradékot:) Aztán alvás volt reggelig, mert ugye a fáradtság nagy úr. A gátat meglátogattuk reggel, majd indultunk haza. Estére már sok erőnk nem maradt, valahogy senkinek nem volt kedve se moziba, se sehová elmenni. Az erőt tartalékolni kellett:)

post évforduló

April 24th, 2009

Filed under: IT,News — AndrewBoy @ 8:43 pm

Kereken egy éve fut rendesen az új blog. Öröm és bódottá!

post kresz vizsga motorra?

April 20th, 2009

Filed under: Auto-motor,Napi fájdalom — AndrewBoy @ 12:26 pm

Igen, pipa! Ma reggel túl vagyunk rajta. Tegnap este grillezés közben Saimonsaisnek megemlítettem, hogy nekünk ma reggel mintha lenne valami vizsgánk a motorral kapcsolatban. Hát igen. Éjjel egy-két(száz) kérdést átnéztünk, aztán már tudtuk is a tutit. Csont nélkül. Köszöntem. Már csak az oktatót kellene előszedni, hogy minél előbb a rutint is lenyomjuk, meg úgy az egészet.

post mászkálós hétvége

April 14th, 2009

Filed under: Kirándulás,Napi fájdalom — AndrewBoy @ 12:26 pm

Péntek este lementünk Kisorosziba, csak úgy, mert csak úgy jól esett. Romantikázva távol a város zajábtól. A Ráczfogadónak a Kataház részlegében kaptunk szobát, ami egyébként nagyon pöpec kis lakrész, potom 4 papírért teljesen igényes szobát lehet kapni. A környék szép, nyugodt, csendes, sokan nem laknak arra és zsák falu, tehát keresztbe menő forgalom nincs. Nemsokára ismét focus találkozó lesz ott, május közepén, mint már korábban párszor, szóval kellemes jó hely, ajánlom mindenkinek.

A péntek éjszakai romantikázás után szombaton már reggel 7kor indulásban voltunk, már így is késésben, mert kirándulásra kellett sietni. Két falat kaja és egy fürcsi után már robogtunk is az m7 agip kúthoz, hogy találkozzunk a többiekkel. Csesznekre mentünk (erről mindig villám géza jut eszembe, műfaszt a kéményre!), várlátogatás, majd keresztbe a völgyön le a patakig, utána kis vonatozással fel vinyére, majd a csapat kettévált, egyik fele vissza a patakmentén extra kirándulása, másik kis kerülőúton vissza a kocsihoz a vár alá. A kerülőút lényege az volt, hogy nincs benne emelkedő, kb fél km-mel hosszabb, de nem kell hegyet mászni. Elkurtam. Csúnyán, benéztem a patakon való áthaladást és sikerült a hegyen a tető mellett átjönni, sebaj, 491 méterre felmentünk és utána szépen lementünk. Csóri kutya az utolsó 200 métert már nem akarta bírni, de hősiesen kisétálta magát. A lányok is bírták (respect) én büszke lennék a helyükben, hogy ennyit lenyomtam, gond nélkül. Aztán hallották, hogy ez light túra volt….

Húsvét reggel szokásos locsolkodás a szűk családi körben, aztán kuzinomért kimentem a reptérre, mert hát szegény Jerseyből jön és az ugye messze van. Este kellemes bebaszás a Ráday utcában, majd sofőr szolgálattal haza, hmm. Alig drágább mint a taxi, a kocsi adott, odafele lehet menni kocsival, hazafele meg így megéri szerintem. 3000 körül lett volna a taxi jattal, ez 4400 volt jattal. Szóval eltelt a húsvét hétvége. Jó volt!

post marketing

April 8th, 2009

Filed under: Vicces — AndrewBoy @ 2:03 pm

Ez az igazi direkt marketing!

post vasárnap

April 6th, 2009

Filed under: Mozi,Napi fájdalom,Party — AndrewBoy @ 11:35 am

Gáz déután 5kor kimászni az ágyból? Viszont kialudtam magam :) Hosszú, de nagyon jó volt a zsuga! Lányok vagy isznak vagy kártyáznak, a kettő együtt nem megy! Ez a hétvége tanúlsága! Persze még meg kell említeni, hogy a Valami Amerika 2 pedig see kategória és az új x-men az elmegy kategórián felül van még így befejezetlenül is. Biztosan nézős lesz moziban is. Néhol látszik a drót, szürke tárgyak, egyszerű grafikák, és állítólag még néhány jelenetet újra is fognak forgatni. Szóval várjuk a mozit, mert szerintem jó film lesz.

post na mi ez, mi ez?

April 2nd, 2009

Filed under: Vicces,Zene — AndrewBoy @ 7:36 pm

Beszarsz bazdmeg. Hallgasd végig, ne tekerj bele! Ne csalj! A közepén meglátod. Befosol. Nagyon komoly.

És ugye a másik. Nagyon komoly;)

post april fools day – április elseje, bolondok napja

April 1st, 2009

Filed under: Napi fájdalom — AndrewBoy @ 12:53 pm

Talán lehet a gazdasági világválság, a hazai politikai élet vagy valami földönkívüli jelenség, de nem úgy vettem észre, hogy az emberek annyira poénosak ma, ugratnák a másikat. Még az online sajtóban is elvétve van egy-egy április elsejei “hír”, de semmi több. Múlt évben azért voltak hírek, ugratások, de ma szinte semmi. Aztán lehet már engem nem érdekel a történet annyira. De még nincs vége a napnak;]